Presoterapia jest jedną z najważniejszych, niezwykle skuteczną formą oddziaływania w terapii antycellulitowej.

Odpowiedni ucisk struktur naczyniowych i limfatycznych pobudza cały układ limfatyczny do zasilania organizmu w tlen i substancje odżywcze, przyspiesza eliminację płynów i zalegających odpadów metabolicznych- toksyn, które przyczyniają się do powstawania cellulitu. Dodatkową korzyścią zabiegów presoterapii jest wyraźna poprawa samopoczucia pacjenta i efekt "lekkości" ciała. Urządzenie wykorzystuje pompę próżniową, która wypełniając w odpowiedniej kolejności komory kombinezonu ciśnieniowego, oddziałuje na poszczególne partie ciała.

W zabiegu tym wykorzystujemy również efekt sauny na podczerwień IR. Efekt termiczny wywołuje pocenie, a użycie energii koniecznej do produkcji potu przekłada się w sposób bezpośredni na utratę masy. Dodatkowym korzystnym efektem działania podczerwieni jest oczyszczenie skóry z toksyn, poprawa jej wyglądu oraz wyraźna redukcja cellulitu. Terapia ta daje znakomite rezultaty i jest zalecana przez lekarzy w leczeniu bólów mięśniowych, kontuzji, zwichnięć, chorób stawowych, zaburzeń krążenia i zaburzeń wywołanych stresem.

press2

Dodatkowo przed zabiegiem aplikujemy na ciało specjalny koktajl SlimPresoTherapy: wyszczuplający,  ujędrniający lub  antycellulitowy. Wchłonie się on w całości i wtłoczony głębiej w skórę przyniesie dodatkowe efekty.

Przeciwwskazania:
Z zabiegu presoterapii powinny zrezygnować osoby z:

- chorobami serca, niewydolnością układu krążenia, chorobami hematologicznymi i skłonnością do krwotoków

- rozrusznikiem serca, metalowymi protezami

- epilepsją i zaburzeniami psychosomatycznymi

- aktywnymi infekcjami wirusowymi, bakteryjnymi lub grzybiczymi

- chorobą nowotworową

- chorobami endokrynologicznymi oraz niewydolnością oddechową

- chorobami wątroby lub nerek

Czas: 1 sesja  trwa 45 minut

Możesz być już zawsze wolna od cellulitu…