Thermal Space - to unikalne urządzenie, które łączy ideę ćwiczeń fizycznych na stepperze eliptycznym wraz z działaniem promieni podczerwonych, stwarzających efekt sauny.

Podczas sesji na urządzeniu Termo Space, działające promienniki podczerwieni, rozgrzewają mięśnie i tkanki, wspomagając metabolizm, dzięki czemu spala się czterokrotnie więcej tkanki tłuszczowej (podczas ćwiczeń w kapsule proces spalania kalorii rozpoczyna się dziesięć razy szybciej, niż podczas ćwiczeń w sposób tradycyjny).

Podczas ćwiczeń w kapsule proces spalania kalorii rozpoczyna się dziesięć razy szybciej, niż podczas ćwiczeń w sposób tradycyjny.

Naświetlanie ciała promieniami podczerwieni dodatkowo korzystnie działa na skórę, która staje się bardziej elastyczna i wygładzona. Proces ten powoduje również usunięcie z organizmu dużych ilości toksyn zalegających w głębszych warstwach skóry.

THERMAL SPACE jest jednym z najlepszych sposobów na:

 - utratę zbędnych kilogramów, pozbycie się niepotrzebnych centymetrów w odwodzie brzucha, bioder

 - uzyskania efektu gładkiej, aksamitnej, zdrowo wyglądającej skóry bez cellulitu

 - uregulowanie ciśnienia krwi

 - likwidację bólów mięśni, stawów oraz głowy

mierzenie 3

Jak wygląda trening na urządzeniu?

Wyposażenie urządzenia pozwala na zaplanowanie optymalnych parametrów treningów dla każdego indywidualnie. Kapsuła, w której zamknięty jest stepper, sięga osobie ćwiczącej do pasa. Podczas ćwiczeń zakładany jest pas przylegający do ciała i zamykający kapsułę - pozwala zachować wytwarzane przez promienniki podczerwieni ciepło-dzięki czemu w kapsule powstaje efekt sauny.

Do ćwiczeń na TERMO SPACE ubieramy strój i obuwie sportowe. W trakcie 30-sto minutowego treningu, puls osoby ćwiczącej powinien utrzymywać się na stałym poziomie 120 - 130 uderzeń na minutę. Wskazane jest również wypicie ok. 0,5l wody. Ilość i intensywność treningów uzależniona jest od grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu. Początkowo, dla osiągnięcia widocznych rezultatów, zaleca się treningi minimum 3 razy w tygodniu przez okres 1,5 m-ca. Dla podtrzymania uzyskanych efektów, wskazane jest korzystanie z urządzenia 1-2 razy w tygodniu. Z reguły zaleca się 15 do 30 treningów. Przerwy pomiędzy sesjami nie powinny trwać dłużej niż 2 dni (przez pierwsze dwa tygodnie), później stopniowo je wydłużamy.

Przeciwskazania do ćwiczeń:

 - choroby serca

 - cukrzyca

 - epilepsja

 - ciąża

 - żylaki (po konsultacji z lekarzem)