Bieżnia w kapsule (vacu space), w której spaceruje się w warunkach podciśnienia przez 30 min.

body space 1   
Wykorzystując niewielkie ciśnienie oraz wykonując mało intensywne ćwiczenia fizyczne, spala się czterokrotnie szybciej tkankę tłuszczową. Ponad 90% użytkowników straciło po 20 treningach do 15 cm na obwodzie ciała (uda, pośladki, brzuch, biodra).

Efekty są szybko widoczne i utrzymują się przez wiele miesięcy.

Najważniejszą rzeczą jest systematyczność i regularność ćwiczeń: 

Zaleca się od 5 do 20 treningów (w zależności od grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu)Treningi powinny odbywać się co jeden lub dwa dni przez pierwsze dwa tygodnie, w późniejszym czasie przerwy między treningami można wydłużać 

W trakcie treningu tętno osoby ćwiczącej powinno utrzymywać się na poziomie max 120-125 uderzeń na minutę (pomiar monitorowany na pulpicie bieżni) W trakcie treningu należy wypić ok 0,5l wody Po treningu na bieżni, mechanizmy spalania tkanki tłuszczowej działają jeszcze przez około 8 godz. (w tym czasie unikać silnie obciążających ćwiczeń fizycznych) 

mierzenie 1

 

Systematyczny trening na vacu body space gwarantuje:

 - spadek wagi ciała szybkie spalanie tkanki tłuszczowej

 - wyeliminowanie cellulitu

 - ujędrnienie skóry

 - wymodelowanie sylwetki

 - wzrost przemiany materii

 - oprawę kondycji fizycznej

 - korzystne samopoczucie i wzrost witalności

 -złagodzenie bólu stawów regenerację uszkodzonych tkanek 

Przeciwskazania do ćwiczeń:

 - ekstremalnie niskie i wysokie ciśnienie

 - choroby serca

 - epilepsja

 - ciąża

 - stany zapalne żył i owrzodzenia